Тест: Новият Renault Kangoo – интелигентен, практичен и икономичен

03.12.2021

Тест: Новият Renault Kangoo – интелигентен, практичен и икономичен

Новия Renault Kangoo Van спечели престижната международна награда Ван на годината 2022. Сега обаче ви предлагаме тест на пътническата версия - Kangoo, която се оказва не по-малко интересна.



За теста разполагахме с най-високото ниво на оборудване за модела, а маршрутът бе не какъв да е а цели 2129 км. Пътуването бе извършено на 4 етапа за 4 дни - от София през Калотина, Ниш и Белград до Градище в Хърватия, от там до Стариград Пъкленица край Задар на Адриатическото крайбрежие, след това обратно – до Славонски брод в Хърватия и от там – обратно до София. Четирите етапа бях с дължина съответно 537 км, 534 км, 471 км и 587 км, пътищата, релефът и атмосферните условия, както ще видите – повече от разнообразни.



Renault Kangoo в най-високото ниво на изпълнение Intens се предлага на българския пазар от август 2021 г. Задвижването е поверено на доказания и както за пореден път ще се уверим, суперикономичен турбодизелов 4-цилиндров двигател 1.5 Blue dCi Euro 6D с работен обем 1461 куб. см, максимална мощност 95 к.с. и максимален въртящ момент от 260 Нм. Всъщност това единствения дизелов агрегат, който се влага в модела в ниво Intens. Той е съчетан с 6-степенна механична предавателна кутия. Задвижването е предно, спирачките са дискови отпред и отзад.

Моделът е видимо усъвършенстван в сравнение с предшественика си - с елегантни облицовки и хромирани вложки. Kangoo разполага с LED предни и задни светлини.

За по-лесна достъпност до интериора предните врати при Kangoo се отварят на 90 градуса. Достъпът до втория ред седалки е улеснен с плъзгащи се врати със страничен отвор с ширина 615 мм. Интериорът е цялостно трансформиран и подобрен с ново арматурно табло, елементи от тъмно матирано дърво и хромирани вложки. Моделът разполага с пет удобни седалки, 49 литра лесно достъпно място за съхранение на вещи и щедър багажник от 775 л. Седалката на водача е по-ергономична отпреди с множество степени на регулиране и лумбална опора.



Новият Kangoo идва и с изцяло новата мултимедийна система Renault EASY LINK с възможност за репликация на смартфон и свързана навигация на 8-инчов сензорен екран, безжично зарядно за телефон... Налице са 14 асистиращи системи за по-спокойно шофиране, повишена безопасност и улеснено паркиране.

В новия Kangoo правят впечатление и редица практични и дори хитроумни решения и функции, които правят живота по-лесен.
Потегляме с новия Renault Kangoo от София по обяд в неделен ден.

Първото, което трябва да се отбележи на пътя е комфортът за водача. Автомобилът е тих, работата на двигателя дори при високи обороти се долавя като жужене. Силовият агрегат впечатлява с пъргавината си и неусетното достигане на максималната скорост. Окачването също работи типично по френски – плавно и комфортно.

Заключението, е че моделът на французите се е получил повече от добре и отново има всички шансове да бъде сред бестселърите в сегмента, в който конкуренцията никак не е за пренебрегване.

По-подробно за теста – в декемврийския брой на списание КАМИОНИ – на хартия и онлайн – на transport-press.bg

Лъчезар АПОСТОЛОВ

<< Обратно към новините