Citroën Berlingo с още една награда

17.12.2018

Citroën Berlingo с още една награда

Новият Citroën Berlingo беше избран за носител на титлата за най-добра покупка на Autobest за 2019 - Best Buy Car of Europe.

След като Линда Джаксън, изпълнителен директор на Citroën, получи отличието MANager BEST за 2018 година, членовете на журито на Autobest обявиха резултатите и от надпреварата за най-добър избор за покупка на автомобил за 2019 година: новият Citroën Berlingo е носител на титлата Best Buy Car of Europe, заедно с Peugeot Rifter и Opel Combo Life.

Организацията Autobest съществува от 2001 г. и ежегодно излъчва един модел, оценен като най-добра покупка на базата на гласуване на своите членове. В журито участват 31 водещи журналиста, представители на 31 държави в Европа. Автомобилите се оценяват на базата на 13 критерия, които включват съотношение цена-качество, дизайн, комфорт, технологии, обслужване и наличност на резервни части в дистрибуторската мрежа.

За втора поредна година, Citroën получава наградата от журито на Autobest. След Citroën C3 Aircross Compact SUV, носител на титлата за 2018 година, новият Citroën Berlingo спечели гласовете на журито, благодарение на своя осъвременен дизайн, технологиите, които предлага, двигателите от последно поколение и съотношението цена-качество. Новото поколение на модела е вдъхновено от очакванията на клиентите и е илюстрация на слогана на марката, Inspired by you. Автомобил с много лица, новият Citroën Berlingo е перфектна покупка както за семейства, така и за хора, които водят активен начин на живот и търсят функционален автомобил.

Отличието за пътническата версия на новия Berlingo следва престижната награда Международен ван на годината 2019, която през септември получи товарната му версия - Citroën Berlingo Van, заедно с Peugeot Partner и Opel Combo.



Бестселър в 17 държави през 2017 година, днес Berlingo е вторият по продажби модел в гамата на Citroën, след C3. От лансирането му през 1996 до днес са продадени над 3,3 милиона автомобила. Още по-модерен и стилен, в унисон с последните модели, които Citroën лансира, новият Berlingo се вписва перфектно в гамата. От пускането в продажба на третото поколение Berlingo, през септември 2018 година, са продадени 13 000 броя, което дава заявка за продължаване на търговската офанзива на Citroën на пазара. С над 690 000 регистрации към края на октомври в Европа (рекордно ниво за последните 7 години), Citroën бележи ръст от 6%, който е 3 пъти по-голям от ръста на пазара.

<< Обратно към новините