Dacia и Renault - отново пазарни лидери у нас

18.01.2019

Dacia и Renault - отново пазарни лидери у нас

Dacia запазва лидерството на пазара на нови автомобили в България за шеста поредна година с продажби от 4667 автомобила и пазарен дял от 11,59%. Renault заема второ място за четвърта поредна година с 4069 продадени автомобила и 10,11% пазарен дял.

След 5 години безапелационен успех, 2018 беше предизвикателна година за Dacia, но марката запази първо място по продажби на нови автомобили в България. През февруари в България беше лансирана новата Dacia Duster с изцяло обновени интериор и екстериор, проектиран от българина Емануил Клисаров. Duster отбелязва най-успешната си година на българския пазар като от лансирането си през февруари реализира продажби от над 1000 автомобила и бележи ръст от над 15% спрямо 2017 година.

Renault отбелязва най-добрите си пазарни резултати за последните 5 години благодарение както на нестихващия интерес към най-продаваните модели на марката – Clio и Captur, така и на продължаващия успех на Renault Master като флагман на лекотоварната гама на марката. Множеството решения в помощ на бизнеса Renault Pro+, включващи конкурентна гама лекотоварни автомобили и специални услуги за корпоративни клиенти, дават своето отражение в безапелационния успех на Renault Master. Продажбите на модела за 2018 година се увеличават с над 28% спрямо предходната година и достигат до най-високия си обем за последните 5 години.

<< Обратно към новините