Citroën Berlingo с над 200 000 продажби

11.03.2020

Citroën Berlingo с над 200 000 продажби

По-малко от година след лансирането му, третото поколение Citroën Berlingo вече надмина 200 000 продажби. Две трети от продажбите са за товарната версия - Berlingo Van.

[✕]

Ако искате да четете списание КАМИОНИ в електронен вариант, моля абонирайте се тук.

В Европа през 2019-а моделът достигна 16% пазарен дял в своя сегмент (леки + лекотоварни) и допринесе за цялостното добро представяне на марката през годината. Именно Citroën бележи най-голям ръст на пазара измежду първите 12 марки.

[✕]


От лансирането му през септември 2018-а, пазарната реализация на 3-тото поколение Berlingo надмина 200 000 броя за Berlingo и Berlingo Van. Почти 150 000 от продажбите са отчетени през 2019-а, което нарежда модела на 2-ро място по продажби в гамата на Citroën, след C3.

През изминалата година моделът се представи отлично в Европа, където достигна пазарен дял от 16% в своя сегмент. Две трети от продажбите са за товарната версия - Berlingo Van, а 1/3 за пътническата - Berlingo.

Търговският успех на 3-тото поколение Berlingo има голям принос в общата реализация на марката за изминалата година. През 2019 Citroën отбелязва най-голям ръст сред първите 12 марки на пазара в Европа.

Berlingo се отличава с комфорт, съвременен дизайн, технологии от последно поколение, богат продуктов микс и предложения, отговарящи на различни потребителски нужди. Няколко примера за тяхната реализация.

При Berlingo Van близо една от 4 продажби е в най-екипираните му версии - Driver и Worker. Близо 80% от реализираните модели са поръчани с Extenso Cabin, с 3 седалки отпред. Близо един от 4 автомобила са поръчани с опцията Surround Rear Vision. Това е визуализация на пространството зад автомобила и пространството от страната на пасажера върху 5-инчов екран, разположен на мястото на огледалото за обратно виждане.

<< Обратно към новините