Thermo King крачи в бъдещето с Advancer

22.06.2020

Thermo King крачи в бъдещето с Advancer

С изцяло променлив въздушен поток, ненадмината горивна ефективност и значително по-ниски разходи за поддръжка, Advancer е бъдещето в охладителните системи за рeмаркета.

[✕]

Thermo King, лидер в решенията за контрол на температурата в транспорта, бранд на Trane Technologies, представи новия си Advancer. Това е хладилен агрегат за ремаркета от изцяло ново поколение. Гамата Advancer A се предлага в три различни версии - A-360, A-400 и A-500. Серията предлага изцяло нова архитектура на дизайна и нови стандарти за производителност, контрол на температурата и свързаност на автопарка.

"Ние от Thermo King смятаме, че след като сме лидер в бранша, сме отговорни да усъвършенстваме технологиите си и възможностите за хладилен транспорт. За тези повече от 80 години създаваме иновации, за да задоволим нуждите на клиентите ни и да надвишим техните очаквания, да подобрим ефективността и да намалим екологичния отпечатък на нашите продукти “, казва Франческо Инкалца, президент на Thermo King за Европа, Близкия изток и Африка.

„Advancer е още един важен момент в нашата история. Въвеждайки тази изцяло преработена платформа за ремаркета, ние задаваме нови стандарти в бранша. Това е нашето виждане за бъдещето на хладилното ремарке и то вече е тук за нашите клиенти.“

Амбицията на Advancer е да прескочи етапа на постепенните подобрения и да бъде хладилно устройство за ремарке, включващо иновации, досега невиждани на пазара. Според разработчиците, производителността на A-Series е ненадмината, като се отличава с революционен контрол на температурата, превъзходна защита на натоварването и ненадмината горивна ефективност. Тази комбинация осигурява по-голяма оперативна гъвкавост, като същевременно помага на клиентите значително да удължат живота на автопарка си и да съкратят общите разходи за собственост.

Полевите тестове в реални условия и сравнителните тестове с предшествениците му и с други водещи хладилни агрегати са показали, че Advancer пести с до 40 процента от времето за сваляне и е с до 30 процента по-икономичен.

Тестовите агрегати са изминали над 1 милион километра през различни климатични зони с десетки хиляди часове на работа в дизелов и електрически режим. Те са прекосявали пустини, работили са на голяма надморска височина, пътували са с фериботи, за да прекосят морета, и на влакове за интермодални операции. Но Advancer се е справил с всички предизвикателства.

Повече по темата четете в следващия брой на сп. КАМИОНИ.

<< Обратно към новините