HYVIA разкрива първите си прототипи на водород

14.10.2021

HYVIA разкрива първите си прототипи на водород

HYVIA представя прототипа Renault Master Van H2-TECH. Нулеви въглеродни емисии, увеличен пробег и бързо презареждане.

[✕]



Просторен ван за транспортиране, с товарен обем от 12 м3 и пробег до 500 км, наличен за поръчка в избрани страни в Европа от 2022 г. Оборудван с 30 кВ горивна клетка, сглобявана във Франция. Производство във Франция на автомобила, електрическия двигател и водородната технология.

HYVIA разкрива своя прототип на водородна зарядна станция. Предложение на удобни възможности за зареждане на места, където публичната водородна инфраструктура все още се развива. Бързо презареждане, лесна и безопасна за експлоатация. Старт на производството във Франция до края на годината.

Тези прототипи са първият пример на уникалната и всеобхватна екосистема на HYVIA, включваща производство и разпространение на зелен водород и гама лекотоварни автомобили, задвижвани от горивни клетки.

Прототипите на HYVIA ще бъдат представени на изложението Hyvolution в Париж на 27 и 28 октомври.

"Горд съм да представя нашите първи водородни прототипи. HYVIA се фокусира над водородни решения за мобилност, адаптирани за нуждите на нашите клиенти за посрещане на предизвикателствата на водородната мобилност. HYVIA ще може да разгърне своята екосистема в различни територии и професионални области за мобилност без въглерод. HYVIA се развива бързо, обединявайки силните страни и опита на двама лидери: Renault Group & Plug Power.“, каза Дейвид Холдербах, главен изпълнителен директор HYVIA

Прототипът Renault Master Van H2-TECH

Master Van H2-TECH позволява нулеви въглеродни емисии, увеличен пробег и бързо презареждане.
Това е просторен ван за транспортиране, с товарен обем от 12 м3 и пробег до 500 км, наличен за поръчка в избрани страни в Европа от 2022 г. Той ще отговори на нуждите на бизнеса, големите автопаркове и местните общности. Днес водородната мобилност е особено значима за лекотоварните автомобили: перфектна за увеличаване на автономността при големи натоварвания и интензивна употреба.

Master Van H2-TECH е оборудван с 30 кВ горивна клетка, 33 кВч батерия и резервоари в общ водороден обем от 6 кг (4 резервоара по 1,5 кг).

Произведен във Франция:

Master Van се произвежда във Франция, в завода в Батили. Електрическата и водородна трансформация се осъществява от PVI, дъщерно дружество на Renault Group в Грец-Арманвилие. Електрическият двигател се произвежда в завода в Клеон. Сглобяването на горивната клетка ще започне в завода във Флан до края на годината. Водородните резервоари се снабдяват във Франция от партньора Faurecia.

Прототип на водородна зарядна станция

Водородната зарядна станция на HYVIA позволява бързо зареждане с гориво (5 минути), лесно колкото зареждането с термично гориво. Начинът, по-който станцията работи, е семпъл. Доставеният водород ще бъде генериран на място чрез водна електролиза или ще се доставя насипно с помощта на тръбни ремаркета. Системата компресира водорода в резервоара, преди да го отдели в автомобила, когато е необходимо.

И фокусът е, разбира се, върху безопасността: нашите системи са проектирани да отговарят на всички разпоредби и най-добри практики. Водородните зарядни станции на HYVIA ще бъдат достъпни за закупуване и отдаване под наем. Ще бъдат сглобявани във Франция в завода във Флан.

Уникална и всеобхватна екосистема на HYVIA

Тези прототипи са първите примери от екосистемата HYVIA, включваща производство на зелен водород (електролизатори) и дистрибуция (водородни зарядни станции), както и гама лекотоварни автомобили, задвижвани от горивни клетки (ван, шаси-кабина и пътнически), допълващи предложенията от 100% електрическите модели.

Предстоящи прототипи:

Master шаси-кабина H2-TECH: голям ван с още повече товарно пространство (19 м3) и пробег от около 250 км.

Master пътнически H2-TECH: градски микробус с капацитет до 15 пътници и пробег от около 300 км.

<< Обратно към новините