Тестове на Renault Kangoo Van и Renault Express Van

28.10.2021

Тестове на Renault Kangoo Van и Renault Express Van

Renault организира в средата на октомври специално за членовете на международното жури Ван на годината пътни тестове на обновената си гама от компактни ванове. Членовете на журито седнаха зад волана на новите на Renault Kangoo Van и на Renault Express Van.



Тестовете на Renault Kangoo Van и Renault Express Van в средата на октомври в красивите околности на Париж не бяха първата ни среща на пътя с двата нови компактни вана на френската марка. Новостите при тях обаче са толкова много, че винаги има какво ново да се види и усети.

Новите Kangoo Van и Express Van
Новият Renault Kangoo е сериозно надграден, а външният дизайн е по-строг, по-практичен и вдъхва усещане за динамика, и устременост. Моделът дойде сняколко сериозни иновации. Първата е Open Sesame by Renault (Сезам отвори се от Renault). Чрез премахване на В-колонката от дясно се отваря изключителен товарен отвор с ширина 1446 мм. Easy Inside Rack е друга значима иновация. Това е високо монтиран багажник под тавана на автомобила, който минава и над главата на пътника и прави лесно транспортирането на дълги предмети – до 2,5 м. С товарен обем от 3,9 куб. м, впечатлява дори късата версия на модела, която бе налична за тестове край Париж.



Новият Renault Kangoo Van се оборудва с 1,3-литров турбо-бензинов двигател TCe (100 и 130 к.с.) и 1,5-литров турбодизелов двигател dCi (75, 95 и 115 к.с.). При предавателните кутии изборът е между 6-степенна механична или 7-степенната автоматична EDC с двоен съединител, която не е налична само при двата силови агрегата с най-ниска мощност – 100 к.с. при бензиновия и 75 к.с. – при дизеловия вариант.



Практичният Renault Express също бе наличен за тестове край Париж. Срещата ни с него за пореден път доказа, че въпреки изглеждащия по-спартански интериор новото попълнение в лекотоварната гама на Renault Express предлага всичко важно за работата, за която е предназначен.

Гамата от двигатели тук включва 1,3-литров бензинов двигател TCe 100 FAP (75 кВт - 200 Нм) и 1,5-литрови дизелови двигатели Blue dCi 75 (55 кВт - 220 Нм) и dCi 95 (70 кВт - 240 Нм). Всички силови агрегати са комбинирани с 6-степенна механична предавателна кутия. Част от гамата е и 1,5-литровият дизелов Ecoleader двигател Blue dCi 75. На пътя, както вече сме се убедили при предишни тестове, Renault Express се държи повече от добре и осигурява предостатъчно комфорт и динамика.

По-подробно за тестовете край Париж – в ноемврийския брой на списание КАМИОНИ – на хартия и онлайн

Париж – София
Лъчезар АПОСТОЛОВ

<< Обратно към новините