Новият Multivan вече се предлага и като TDI
След успешната поява на пазара на напълно преработения Multivan от Volkswagen Commercial Vehicles, гамата сега се разширява чрез добавянето на турбодизелов вариант с висок въртящ момент и ниски емисии (TDI).
Миналата есен Volkswagen Commercial Vehicles представи на пазара универсален автомобил: новия Multivan. В допълнение към голямата гъвкавост в интериора, интелигентните системи за подпомагане на водача и изчерпателните онлайн услуги, отличителните характеристики на автомобила включват комфорт на возене и иновативни системи за задвижване.
Сега Volkswagen Commercial Vehicles разширява портфолиото на задвижващата система, като добавя модерен двигател със запалване чрез компресия. Четирицилиндровият 1968 cc двигател с директно впръскване е от гамата EA288evo и развива максимален въртящ момент от 360 нютон метра (от 1600 до 2750 об/мин). Подобно на вариантите с plug-in хибридно задвижване или бензинов двигател, Multivan 2.0 TDI с предно задвижване също се комбинира като стандарт със 7-степенна скоростна кутия DSG.
Този модерен дизелов двигател използва това, което е известно като двойно дозиране. Чрез използването на два SCR каталитични конвертора и двоен процес на впръскване на AdBlue, това намалява емисиите на азотен оксид (NOx) с до 80 процента. Тази технология също така намалява емисиите на CO2 и прави двигателя по-гъвкав. Както всички версии на моделната линия, новият Multivan отговаря на новия стандарт за вредни емисии Euro 6D-ISC-IDM.
Ниският коефициент на съпротивление от 0,30 и значително намаленото тегло в сравнение с предишния модел подобряват поведението на пътя на новия Multivan, и намаляват разхода на гориво. Максималната му скорост е 190 км/ч, а разходът на гориво (комбиниран) 5,4-5,3 литра на 100 километра (което се равнява на 143-140 гр. CO2/км (клас на ефективност A-A+)). В комбинация с 58-литров резервоар за гориво, това дава възможност за пробег от около 1000 километра без спиране за зареждане на гориво.
Новият Multivan TDI може да тегли ремаркета с тегло до 2000 килограма, като най-високата допустима максимална маса е 4850 кг, при товар до 807 кг. Четвъртият вариант на Multivan като система за задвижване, се предлага, както с къс заден надвес, така и като дълга версия с пет, шест или седем места. Нова е и опцията за комбинация от пет отделни седалки в купето с функция „лице в лице“.
Цените за Multivan TDI с неговата бoгата заводска спецификация започват от 48 748,35 евро, включително със 7-степенната скоростна кутия с двоен съединител като стандарт.