Caddy излиза в две нови версии

18.07.2022

Caddy излиза в две нови версии

Caddy от Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) вече се предлага в две допълнителни версии: като CNG TGI и като елегантно специално издание – Dark Label. Така VWCV разширява моделната си гама Caddy с атрактивни варианти, които могат и да се комбинират помежду си.



Богатата гама от бензинови и дизелови двигатели за Caddy е допълнително разширена в по-дългия с 35 сантиметра Maxi с добавяне на алтернативна задвижваща система. Сега автомобилът се предлага и с двигател CNG, компресиран природен газ. 1,5-литровият двигател с турбокомпресор доставя 96 кВ /131 к.с. и осигурява добро шофиране и ниска консумация на енергия за голямото Caddy. Caddy Maxi TGI постига енергиен клас A+ и е единственият автомобил в продуктовата линия от подобна категория.

С Caddy TGI може да се оперира по финансово привлекателен и екологичен начин с помощта на Bio-CNG. Цената на CNG е много по-ниска от тази на бензина или дизела. Един килограм CNG доставя около 1,5 пъти повече енергия от литър бензин и 1,3 пъти повече от литър дизел. За да сравним стойността на собственост, за да бъде един автомобил толкова изгоден, колкото тези с Bio-CNG, цената на дизела трябва да бъде приблизително 75 цента на литър, а бензинът - само 65 цента.

Много по-ниските нива на емисии в Caddy TGI в сравнение с конвенционалните двигатели с вътрешно горене са възможни с помощта на Bio-CNG. Компресираният природен газ е в Германия от местно производство. За производството му се използват само отпадъци и остатъци. Биометанът може да бъде произведен от слама или утайки.

139 литра или 21,1 кг. компресиран природен газ, се побират в петте стоманени резервоара в долната част на автомобила. В резултат на монтирането на резервоарите под превозното средство, голямото товарно пространство на Caddy Maxi може да продължи да се използва ефективно както досега. Моновалентната система за задвижване на CNG в Caddy има допълнителен резервоар за бензин с капацитет от 8,25 литра, така че на борда има достатъчно резерви. Caddy стартира с помощта на бензин и след това работи на CNG, като превключва на бензин, само ако резервоарът за газ е празен. Индикаторите за пробег и ниво на гориво превключват автоматично към горивото, което се използва в момента.

При разход от 4,3 кг. CNG на сто километра или съответно 118 грама CO2 на километър (комбиниран цикъл), над 400 километра пробег на CNG и около още 120 километра при пълен резервоар с бензин са възможни в зависимост от индивидуалния стил на шофиране. За да постигне това, Caddy Maxi TGI на Volkswagen Commercial Vehicles използва най-новия 1,5-литров двигател с мощност 96 кВ от платформата MQB на Volkswagen Group, която е разработена специално за използване на CNG.

Новият Caddy TGI се предлага във вариантите Cargo, Kombi, Caddy Life и Style само във версията с дълга база.
Подобно на TGI, специалното издание на модела Dark Label, отличаващо се с многобройни черни дизайнерски елементи и първокласни интериорни елементи е налично за поръчка и шофиране. Решен в четири приглушени екстериорни покрития, моделът елегантно се отличава от останалите автомобили от линията Caddy.

<< Обратно към новините