Renault Trafic стъпи на българска земя

28.05.2015

Renault Trafic стъпи на българска земя

Година след световния си дебют, Renault Trafic бе показан премиерно и в България. В новото трето поколение на френския ван от средния клас акцентът е насочен върху оптимизиране на практичното използване на вътрешното пространство, както и използването на двойният турбокомпресор.

Година след световния си дебют, Renault Trafic бе показан премиерно и в България. В новото трето поколение на френския ван от средния клас акцентът е насочен върху оптимизиране на практичното използване на вътрешното пространство, както и използването на двойният турбокомпресор.

Renault Trafic бе сред фаворитите за престижната награда „Международен ван на годината“ миналата есен и намери място в почетната петица в крайното класиране. Инженерите на Renault са акцентирали на практичността на вътрешното пространство – област, в която тяхното лидерство не се оспорва от никого. Чрез два капака новият Trafic е единственият ван в своя клас, който може да превозва предмети с дължина до 3,75 м (при версията L1) или 4,15 м (при L2), със затворени задни врати. Единият капак е разположен в долната част на преградната стена и увеличава максималната товарна дължина с 41 см, докато вторият е разположен под седалката-пейка и допълнително увеличава дължината за товарене с 81 см. Възможно е и оставяне на задната лява врата затворена, за да се превозват още по-дълги предмети.

Новата гама се предлага като избор от две дължини, а товароносимостта варира от 5,2 до 6 куб. м. Новият Trafic е с 210 мм по-дълъг от Trafic II, добавяйки по този начин допълнителни 0,2 куб. м товарен обем (във версията H1). Товароносимостта се увеличава допълнително от кубичните форми на интериора и ниския наклон на страничните панели. Версията L1 е способна да побере 3 евро палета.

Най-големият плюс на Renault Trafic е двойният турбокомпресор, благодарение на който вече е възможно 1,6-литровият двигател да постига динамиката, характерна за двулитровите мотори, но със значително по-нисък разход на гориво. На разположение са две версии последното поколение на двигателя 1.6 dCi – със стандартен или с двоен турбокомпресор, които изразходват средно с 1 л/100 км по-малко гориво в сравнение с досегашния двулитров мотор. Двата задвижващи агрегата с единично турбо генерират съответно 90 и 115 к.с., докато версиите битурбо могат да се похвалят със 120 или 140 к.с., като най-икономичният вариант е този със 120 к.с., изразходващ средно 5,9 л/100 км в комбинация със система Стоп/Старт.

Повече за новия Renault Trafic може да прочетете в юнския брой на сп. КАМИОНИ.

<< Обратно към новините